sunnuntai 28. syyskuuta 2008

Ensimmäinen harjoittelu

Huomenna alkaa neljän viikon urakka, harjoittelu pitkäaikaispaikassa. Itse pääsen hoitamaan intervallilaisia OHAU:n (Ohjattu Harjoiottelu, Auttamismenetelmät) nimissä.
Koko syksyn olen yrittänyt repiä kiinnostusta harjoitteluun, enkä vielä ole oikein onnistunut. Kun äsken tulin junalla Turkuun, juttelimme kaverini kanssa kesätöistä. Pienen muistelun lopputuloksena tajusin, miten mukavaa vanhusten parissa on työskennellä.
Luultavasti into herää jos ei huomenna, niin tällä viikolla kuitenkin. Toivon vain saavani mukavan ohjaajan ja asianmukaista ohjausta.
Tylsää silti, ettei nää koulukavereita kuukauteen.

Huomenna menen siis kymmeneen, mutta hortoilen keskustaan jo aikaisemmin, mun on nimittäin löydettävä sukkahousut. Ainakin täällä Turussa me opiskelijat olemme nääs niin onnekkaita, että harjoittelupaikoissa meille uhrataan mekot. Mahtavaa päästä palloilemaan neljä viikkoa koltussa, jota en vapaaehtoisesti päälleni vetäisi ikuna. Saati sitten, että työskentelisin siinä. Taloudellista, hiphei.

1 kommentti:

A kirjoitti...

Nytkö teillä vasta on eka harjoittelu? Meillä on marraskuussa jo eka harjottelu (paitsi mulla, kun saan vapaaksi sen).
Mulle kävi viikonloppuna nolot töissä. En tajunnu ottaa keikalle sukkahousuja mukaan ja mikäs siellä sijaisten vaatenaulakossa odottikaan. No mekkopa hyvinkin. No kaiken huippu oli, että olin vetänyt päälleni mustat alusvaatteet ja mustat sukat. No mä pistän sen piikkiin tän mokan, että en ole vuosiin tehnyt työtä sairaalamaailmassa. Ei vaan muistanu miettiä tuota alusvaateosastoa. Ja valkoisia sukkia en edes omista. Kauppaan lähdettävä ostaa sukkia ennen seuraavaaa keikkaa.